Кафе “Сіновал”

Ласкаво просимо у затишне вінницьке кафе!

17 июля 2009

Чай допомагає побороти стрес

розміщено в Рецепти від шеф-кухаря "Сіновалу"

Кілька чашок чаю в день допомагають швидше впоратися зі стресом. До такого висновку прийшли британські вчені.

Дослідження, результати якого опубліковані в журналі Psychopharmacology, показало, у тих учасників експерименту хто пив чай чотири рази на день протягом шести тижнів знизився рівень гормону кортісол, який також називають "гормонів стресу". Всі вони також повідомляли, що себе більш розслабленого після вправ на стресостійкість.

Усього в дослідженні брали участь 75 чоловік. Їх розділили на дві групи, одній з яких давали звичайний чорний чай, а інший сублімірованний чай, в якому відсутні активні чайні компоненти. Через шість тижнів вчені провели ряд тестів, які показали, що ті, хто входив у першу групу, справлялися зі стресом успішною.

Переглянути джерело новини »